Wednesday 20 May 2015

Officially an Independent Beauty Consultant!

Assalamualaikum dan Good Morning!!


Korang nak tahu tak pada 12/04/2015 (Ahad), saya memberanikan diri untuk mencuba ke arah bidang kecantikan, yang sekali gus mengubah cara hidup saya sehari-hari???


Haaaa.. Meh sini nak cerita! Selepas bertahun-tahun mengenali produk Mary Kay, akhirnya saya ambil keputusan untuk menjadi Independent Beauty Consultant secara RASMI! Yeayyyy! Sebenarnya saya memang pengguna Lip Mask dan Lip Balm Mary Kay dari 18 tahun (ok, sekarang dah 24 tahun ye! haha). 

Tipu lah kan bila beli satu produk tu, kita tak berminat nak try produk yang sama tapi set yang lain kan?? So saya pun scroll2 la website Mary Kay tu, tengok-tengok set kecantikan yang lain, tup2, terrrrjatuh hati dengan satu set dari Mary Kay ni (ha, ni nanti saya cerita produk apa).

Apa lagi, terus la whatsapp Beauty Consultant yang berkenan time tu, tanya dia ada ready stocks ke? Tapi entah camne boleh laju je tanya dia, "boleh tak kalau saya nak jumpa dan tanya pasal cara-cara menjadi Beauty Consultant???" Set lah appointment dekat Nilai, Negeri Sembilan. Minum kopi, makan fish n chips sambil borak pasal Mary Kay, dan saya terus SIGN UP jadi Beauty Consultant! Hahaha. 

Tahu tak, sebenarnya kalau kita SIGN UP jadi NEW INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT ni, kita cuma bayar RM200, dan akan dapat starter kit yang bernilai lebih RM600++!!! Gila tak nak????? Iye, starter kit tu semua original size, dan bukan tester size tau! Haaa, jom kita tengok apa yang kita akan dapat kalau kita sign up as Independent Beauty Consultant with Mary Kay!

Kita boleh pilih samada nak Starter Kit Botanical Effects atau pun Starter Kit Timewise tau! Jom kita tengok apa yang best sangat dengan starter kit Mary Kay ni?


Botanical Effects Starter Kit yang bernilai lebih RM600++

Timewise Starter Kit yang bernilai lebih RM600++



Siapa yang dah nak naik gila bila tengok hand bag dan make up pouch yang cun melecun ni?????
Hahahah! So semua ni korang akan dapat sebagai kit permulaan untuk Bisnes, tapi kalau nak pakai untuk diri sendiri pun tak ada masalah!! 

Cuma bayar registration fee sebanyak RM200 (keahlian seumur hidup), dan korang akan dapat starter kit ni, automatically menjadi Independent Beauty Consultant, businesswoman, dan akan dapat team up dengan Senior Beauty Consultant yang COMEL macam saya! *blush* Hehehehe...

Takut nak berniaga? Tak tahu asas penjagaan kulit camna nak jual? JANGAN RISAU! Akak comel ni akan jadi coach korang semua, kita have fun! Belajar teknik asas mekap yang betul, cara penjagaan kulit dan juga cara consult kulit muka pelanggan! Yes, jauh ke dekat ke, TIADA MASALAH!

So siapa yang nak tahu lebih lanjut, boleh lah buat appointment atau pun rujuk kepada saya:

Zuhairah
Senior Beauty Consultant
012-6119840 (whatsapp / telegram)
Appointment / COD area Nilai, Seremban, Kajang, Bangi, Putrajaya, Klang Valley!





Excited sangat sampai ambik gambar pon tak betul! haha

No comments:

Post a Comment